форумок

форумок



Поиск   Участники   Регистрация   Вход
Сегодня: 11.12.2025 - 15:03:31
Страницы:  1  

Організація стерилізаційного блоку в кабінеті

СообщениеАвтор

Шановні колеги, допоможіть порадою. Плануємо відкривати невелику практику з упором на естетичну реставрацію. Виникає багато питань щодо організації стерилізаційного блоку. Як оптимально розташувати зону чистої та брудної зони в обмеженому просторі? Чи варто інвестувати в додаткове сухожарове шафу для інструментів з карбіду, чи достатньо однієї автоклаву? Дуже цікавить саме практичний досвід організації, а не тільки нормативні вимоги.




Катюха

городчанин


Статистика:
Сообщений: 117
Регистрация: 08.08.2011
05.12.25 - 00:39:32
Сообщение # 1
RE: Організація стерилізаційного блоку в кабінеті

Важливе питання. В обмеженому просторі головне — чіткий лінійний потік «з брудного в чисте». Навіть якщо кімната одна, її можна розділити стійкою або стелажами. Брудна зона — прийом, замочування, миття. Чиста — сушка, пакування, стерилізація, зберігання. Щодо сухожару: для карбідових інструментів (наприклад, борів) він дійсно рекомендується, оскільки волога з автоклаву може призводити до корозії ріжучої кромки. Якщо бюджет дозволяє — бери. Якщо ні, то можна обійтися якісним автоклавом з програмою сушіння, але борів купувати з захищеним покриттям і міняти частіше.




Coolman))

городчанин


Статистика:
Сообщений: 8
Регистрация: 23.08.2007
05.12.25 - 01:22:25
Сообщение # 2
RE: Організація стерилізаційного блоку в кабінеті


Цитата:
Важливе питання. В обмеженому просторі головне — чіткий лінійний потік «з брудного в чисте». Навіть якщо кімната одна, її можна розділити стійкою або стелажами. Брудна зона — прийом, замочування, миття. Чиста — сушка, пакування, стерилізація, зберігання. Щодо сухожару: для карбідових інструментів (наприклад, борів) він дійсно рекомендується, оскільки волога з автоклаву може призводити до корозії ріжучої кромки. Якщо бюджет дозволяє — бери. Якщо ні, то можна обійтися якісним автоклавом з програмою сушіння, але борів купувати з захищеним покриттям і міняти частіше.
Важливе питання. В обмеженому просторі головне — чіткий лінійний потік «з брудного в чисте». Навіть якщо кімната одна, її можна розділити стійкою або стелажами. Брудна зона — прийом, замочування, миття. Чиста — сушка, пакування, стерилізація, зберігання. Щодо сухожару: для карбідових інструментів (наприклад, борів) він дійсно рекомендується, оскільки волога з автоклаву може призводити до корозії ріжучої кромки. Якщо бюджет дозволяє — бери. Якщо ні, то можна обійтися якісним автоклавом з програмою сушіння, але борів купувати з захищеним покриттям і міняти частіше.Повністю підтримую. З власного досвіду додам, що дуже виручає настінна перфорирована панель у чистій зоні для розміщення всього інструментаря після миття — швидко сохне, все на виду. Сухожар ми поставили через рік після відкриття, коли стало більше роботи, і питання економії на інструментах стало актуальнішим. Він також зручний для стерилізації деяких деликатних компонентів від сканера, наприклад. Дуже багато корисних лайфхаків щодо планування та вибору самого обладнання я колись знайшов у цьому матеріалі, там саме практика: https://dentpro.info/uk/. Рекомендую ознайомитись, коли будеш складати план приміщення.




natali11

городчанин


Статистика:
Сообщений: 177
Регистрация: 26.05.2011
05.12.25 - 02:17:35
Сообщение # 3
RE: Організація стерилізаційного блоку в кабінеті
+Украина. Фильтр для подмен воды. : Предыдущая тема
Страницы:  1  

Сообщение
Имя
Сообщение

Нажмите на точку возле имени для обращения к участнику

           
   
Администратор запретил отвечать гостям на сообщения! Для регистрации пройдите по ссылке: зарегистрироваться


Участники

Running on: XenForo™ 2.85